5 korakov do za 10 let mlajšega videza

10/06/2017

 

Ste vedeli, da se vaše telo, ko dosežete 40 leto življenja – ne glede na to, ali ste moški ali ženska – začne starati HITREJE, kot se je pred tem?


Študije so pokazale, da se bo brez primerne vadbe in primernih hranil pred, med in po vadbi vaše telo vsako leto postaralo za 6 DODATNIH mesecev. Premislite o tem! Če ste danes stari 40 let, to pomeni, da boste pri starosti 44 let VIDETI 48 let in se boste tako tudi POČUTILI. Pri 60ih boste torej videti (in počutili se boste) STARI 70 LET! To lahko opazite vsak dan, le ozrite se okoli sebe. 

 

Ste vedeli, da 90 % ljudi po 35 letu vsako leto izgubi toliko mišic oz. mišične mase, da bi lahko porabili dodatne 4 kilograme telesne maščobe? To ne pomeni, da izgubite zgolj tisto edino, kar vam oblikuje telo ter daje trdnost in moč telesu – hkrati tudi vsako leto pridobite več maščobne mase, četudi vaš kalorični vnos ostane enak. 

 

Ste vedeli, da se lahko vsemu temu izognete in da ta negativni proces staranja lahko ustavite ne glede na vašo starost? Obstajajo posebne oblike gibanja, hranjenja in mišljenje, ki vaši možganom pove, kako naj USTAVIJO pospešeni proces staranja, in lahko STARANJE UPOČASNIJO, da se v vsakem kronološkem letu svojega življenja biološko postarate za manj kot eno leto. To pomeni, da ste lahko pri 40ih videti mlajši, kot ste pri 35ih, ali pa mlajši pri nad 50, kot ste bili pri 40ih. 

 

Vse napisano ni nemogoče in ni utvara. Vse skupaj ne zahteva tablete za pomlajevanje, raznih dodatkov, krem ali naprav za pomlajevaje. Deluje pa pri vsakem moškem in vsaki ženski in ne glede na starost, pri 35ih, 45ih, 55ih, 65ih in 75ih…, kadarkoli želite. Biologija je ves čas enaka.

 

Mnogi so skozi leta preizkusili sistem pomlajevanja oziroma upočasnjenega staranja s primerno in pravilno vadbo. Vse se začne s 5 ključnimi principi, ki jih morate vpeljati v svoje življenje, da USTAVITE proces pospešenega staranja, ki poteka ta trenutek, ga obrnete in se začnete pomlajevati s ponastavitvijo vaših naravnih telesnih hormonov mladosti.

 

Opozoriti vas moram: kar boste prebrali, morda ni v skladu z načeli konvencionalnega prehranjevanja in vadbe, ki ste jih poznali do sedaj. Body Pump, Tai Chi, Chi Gong in podobne vadbe so povsem v redu, vendar ne bodo zaustavile vašega staranja in verjetno ne bodo nikoli oblikovale vaše muskulature ali porabile odvečnih maščob. Nikoli!

 

5 KORAKOV povzema vse, čemur se MORATE IZOGNITI, če želite zaustaviti proces staranja, popraviti vaše zdravje in oblikovati vaše idealno telo. 

Vse kar potrebujete, je hladen tuš, nekaj odnosa dunajske šole do vas samih in iskreno resnico. Se sliši zanimivo? Poglobimo se!

 


1. korak: POZABITE NA DIETE Z MANJ MAŠČOBAMI

Vsi, trenerji, strokovnjaki za prehrano, zdravniki in mediji so leta noreli in nas prepričevali ter svetovali, naj uporabljamo izdelke z 0 % ali čim manjšim odstotkom maščobe. Kaj je upoštevanje teh čudovitih nasvetov storilo naši generaciji, lahko vidite! Večina populacije je predebela in prekomerno hranjena, večina ljudi je bolnih in bolj odvisnih od sladkorja in ogljikovih hidratov kot kdajkoli v zgodovini. In mi te navade in nasvete predajamo našim otrokom!

 

Maščob se nam ni treba bati – maščobe moramo uživati. Maščobe vas ne redijo in ne delajo debele: nasprotno, pomagajo vam pri regeneraciji in vzpostavitvi ravnovesja ključnih hormonov. Sproščanje hormona testosterona, hormonov moči in moškosti je direktna posledica uživanja holesterola, maščob in maščobnih kislin. Res je! Holesterol ni dežurni krivec vaših težav! Vaše telo potrebuje maščobne kisline in holesterol za proizvodnjo ključnih hormonov. 

 

Ljudje na dietah z manj maščobami so videti utrujeni, razdraženi so in šibki. Pogosto so bolni, nemalokrat jih doletita kolaps in izgorelost. Nikoli ne uživajo pri hranjenju, štejejo sleherno kalorijo in tehtajo vsak gram. Res mislite, da vas bo to naredilo mlajše? Seveda ne. Prej nasprotno. Na smrt boste zaskrbljeni. 

 


2. korak: PRENEHAJTE S TEKOM IN KOLESARJENJEM

Tek je lahko zabaven, še posebej če imate radi naravo in tečete po svežem zraku. Pa ste opazili, koliko malo ljudi spremeni svojo postavo in obliko telesa med tekom? Za tek pa porabijo ure in ure svojega prostega časa. Brez dvoma je tek dober kardio-trening. Zagotovo pa lahko izboljšate svoj srčno-žilni sistem in pridobite kondicijo v mnogo krajšem času in z manj napora, duševnega in telesnega. 

 

Tek, kolesarjenje in katerakoli oblika dolgotrajnega neprekinjenega napora ima zelo malo opraviti s preprečevanjem staranja oz. s pomlajevanjem. Največkrat ti dolgotrajni treningi in telesni napori pospešujejo staranje s povečevanjem prostih radikalov. Ti prosti radikali so sovražniki, ki ves čas prežijo na vas, napadajo vaše telo in esencialna hranila ter poškodujejo vaša tkiva. 

Obstaja pameten in učinkovit način vadbe. Naučite se ga v manj kot minuti. In – kar je čudovito – vzame vam le četrtino časa, ki ste ga porabili za konvencionalne oblike vadbe.

 


3. korak: NEHAJTE ZA VSE KRIVITI VAŠO STAROST

Moški s pivskimi trebuhi in oz. vampom niso debeli, ker so stari oz. se starajo; debeli so, ker jejo, pijejo, razmišljajo kot debeli, stari, umirajoči ljudje. Ženske s celulitom, veliko zadnjico, trebuhom, odvečno maščobo ravno tako. 


Zakaj zmorejo le redki svoje tipično telo srednjih let z utapljanjem v maščobi preoblikovati v krasna, lepo oblikovana, napeta in super privlačna telesa in o videti 10 let mlajši?

Vaše telo nima ure! Študije so pokazale, da so moški in ženske pri svojih 90ih sposobni pridobiti mišični tonus s samo nekaj tedni vadbe z utežmi. Moški in ženske vseh starosti v SportClubu preoblikujejo svoje telo.

 

Če ste eden tistih nergačev, ki neprestano govorijo in tarnajo o staranju, da vse vaše težave in bolečine izvirajo iz staranja, in kako se vse po 40-letu spremeni in gre samo še navzdol, PRENEHAJTE! Obdajte se s pozitivnimi ljudmi, ki si želijo izzivov. Izziv je tisto, kar vas ohranja MLADOSTNE, in glavni izziv je, da imate svoje zdravje in telo pod nadzorom. Pokazal vam bom, kako. 

 


4. korak: IZOGNITE SE KRONIČNI DEHIDRACIJI

Voda kuri maščobe. Voda zmanjšuje občutek lahkote. Voda obnavlja vašo kožo. Že samo 4 dl naravne, čiste vode na dan vam lahko že v nekaj tednih izbriše nekaj let z obraza. Prav tako boste znižali maščobno maso, imeli boste več energije in obvarovali boste svoja jetra in ledvica pred kronično preobremenitvijo. 

 

Kadar ste dehidrirani, so vaša jetra preobremenjena. Zapomnite si: vaša jetra so vaš stroj št. 1 za topljenje maščob. Si res želite, da so vaša jetra obremenjena s toksini, namesto da KURIJO MAŠČOBE? Nikakor ne, je tako? Večkrat na dan zgrabite kozarec vode in ga popijte ter se poglejte v ogledalo. Že čez nekaj tednov boste opazili spremembe na obrazu in počutje na vašem telesu. 

 


5. korak: TRENIRAJTE MANJ (da, manj!)

Če ne trenirate, boste izgubljali mišično maso na letni ravni. To pomeni, da se boste redili iz dneva v dan, da boste imeli vsako leto bolj mlahave mišice in slabšo postavo. Si to želite? Nikakor ne, je tako?

 

Rešitev je dobri star trening. Tu je skrivnost: Komaj kdo to počne pravilno. V SportClubu sem skozi leta videl na tisoče vadečih strank. Eni so videti odlično, torej mlajši, napeti, in imajo minimalen odstotek odvečne maščobe; drugi so že zapustili fitnes, medtem ko se ostali šele ogrevajo.

V SportClubu smo razvili sistem treningov za moške in ženske SportClub Training System za vse starosti. Gre za revolucionarni sistem treninga, kombinacijo zaporedij nekaj vaj, za katere porabite le nekaj minut. To je vse. Ne dovolite, da vam kdorkoli soli pamet ali vas prepričuje v nasprotno. 

Kako je prav: Nimamo dolgih kardio treningov; SportClub Training System je odlična vadba za srčno-žilni sistem. Ne porabimo več cele ure za trening na dan. Namesto tega živimo, imamo otroke in cenimo natrenirane in resnične ljudi hkrati. Z lahkoto ohranjamo natrenirano in zdravo telo in duha, ostajamo v tip-top formi z minimalnim časom, in prosti čas preživljamo zunaj fitnesa.


 

OPOZORILO: SPORTCLUB TRAINING SYSTEM NI ZA VSAKOGAR!

 

Ne bomo vam lagali. Naš trening ni za vsakogar. 

  1. Če v fitnesu radi preživljate in trenirate več kot eno uro na dan, ta trening ni za vas – pa veliko sreče s prostimi radikali.

  2. Če mislite, da lahko prekolesarite ali pretečete do tega, da boste spremenili svoje telo in videti mlajši, potem ta trening ni za vas.

  3.  In če niste pripravljeni trenirat zelo, zelo trdo v zelo kratkem času, potem ta trening ni za vas.

  4. Ne bomo lagali: naši treningi niso enostavni in lahki, velikih sprememb pri pomlajevanju ne morete doseči zgolj s tekanjem po parku. 

  5. Kakorkoli že: naš trening je HITER in UČINKOVIT, in – kar je najbolj pomembno – VAREN. Se vam zdi to OK? Če iščete enostavno pot, potem vprašajte strica Googla ali berite forume o vadbi. 
     

Share on Facebook
Share on Twitter
Please reload

Ne spreglejte

SPAR PLUS kartica ugodnosti

January 3, 2019

1/1
Please reload

Novice 

April 19, 2019

February 6, 2019

February 6, 2019

December 13, 2018

October 24, 2018

Please reload

© 2019 - SPORTCLUB d.o.o.,

Gortanova 22, SI-1000 Ljubljana, 
Tel.: +386 (0)1 520 77 77,

E-pošta: info@sportclub.si