Če ne trenirate – vaše telo začne razpadati

10/12/2017

 

Poglejte si, kaj se začne dogajati z vašim telesom, če lenarite in poležavate, da bi trenirali. 

 

  1. Prvi teden lenarjenja se ne počutite se več v formi in izgubite 5 % V02 maksimalne porabe kisika, kar pomeni, da ima vaše telo na voljo manj kisika za mišično aktivnost in ste torej, če ste prej lahko pretekli 5 km v 20 minutah, je vas čas zdaj slabši za 10 sekund.

  2. Drugi in tretji teden lenarjenja ste izgubili ste že 12 % V02 maksimalne porabe kisika, zmanjša se vam mišični tonus in manj imate mišične moči; vaša mišična vlakna se začnejo manjšati in maščobne celice povečevati, vaš čas teka na 5 km je že za 60 sekund daljši, torej za enako razdaljo potrebujete že 21 minut.

  3. Tretji do sedmi teden lenarjenja imate zmogljivost le še okoli 80 % V02 maksimalne porabe kisika, ki ste jo imeli, ko ste še trenirali v SportClubu. Za primerjavo: kako skrbite za svojega jeklenega konjička? Ga redno servisirate? Ga redno vozite na tehnične preglede? Redno obiskujete avtopralnico? Vaš računovodja vam bo povedal, da ste že prvo leto izgubili 20 % nabavne vrednosti svojega sicer novega štirikolesnega lepotca. Vaše telo pa lahko ves čas ohranjate na 100 % vrednosti! Razmislite. Vaša mišična vlakna so vse manjša, vaše maščobne celice pa se nekontrolirano širijo, zato imate občutek napihnjenosti in se počutite debeli. Vaš 5-kilometrski tek je zdaj že za 3 minute daljši, torej 24 minut.

  4. Po dveh mesecih lenarjenja ste izgubili že 25 % V02 maksimalne porabe kisika, prenehali ste meriti čas pri 5-kilometrskem teku, saj vas spravlja v slabo voljo in depresijo, in če boste nadaljevali z lenarjenjem, tvegate: 

a) previsok krvni tlak,

b) povišane trigliceride v krvi,

c) povečano tveganje za bolezni srca in ožilja,

d) debelost in diabetes,

e) depresijo in

f) slabo samopodobo.

 

Po napornem treningu je priporočljivo počivati in se regenerirati –priporočamo vam aktivni počitek. Namesto ležanja lahkoten trening na fitnesu, savnanje, še posebej pa je priporočljiva krioterapija, ki je nadvse primerna za regeneracijo in vzpostavitev hormonskega ravnovesja v telesu. 

 

Nikar ne pozabite, če ne boste redno trenirali, boste vašo kondicijo izgubili hitreje kot si mislite. Obiščite SportClubovo spletno stran, Facebook, Instagram, Youtube in si rezervirajte svoj termin vadbe, trenerja, maserja ali termin za krioterapijo.

 

Ena ura dnevno vam bo vzela le 4 % vašega časa v tistem dnevu. Če boste trenirali 2 do 3 x tedensko, to pomeni zgolj 8 do 12 ur na mesec, vsak mesec pa imate na voljo – POZOR! – 720 ur! In če še enkrat preberete Petrov članek, boste namesto 12 ur na mesec porabili še bistveno manj in videti boste bistveno mlajši kot danes.

 

Znanstveno preverjena trditev: beljakovine v vašem telesu, torej vaše mišice, se v 6 mesecih popolnoma razgradijo in jih vaše telo nadomesti iz novimi. Svoje telo lahko praktično BREZPLAČNO ali z minimalnim vložkom popolnoma obnovite. Katera klinika na svetu vam lahko omogoči tako kvalitetno in neverjetno pomladitev? Niti najboljša Mayo klinika ne! To lahko storite sami, s pomočjo osebnega trenerja iz SportCluba.

 

Share on Facebook
Share on Twitter
Please reload

Ne spreglejte

SPAR PLUS kartica ugodnosti

January 3, 2019

1/1
Please reload

Novice 

April 19, 2019

February 6, 2019

February 6, 2019

December 13, 2018

October 24, 2018

Please reload

© 2019 - SPORTCLUB d.o.o.,

Gortanova 22, SI-1000 Ljubljana, 
Tel.: +386 (0)1 520 77 77,

E-pošta: info@sportclub.si